• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Bayrische Plauderecke

Werbung:
Bayrisches Plaudaeckal

Servus i bin aus Bayern! I mog mei Bundesland aso wias is! Eiso wenn eba Bayrisch schreim ka dann schreibts amoi.
I find bayrisch schreim echt lustig! und desweng schreib i a imma mid meine Freind bayrische E-Mails! Des is dann imma sche.
I hob des Thema do na nia gseng, und i hoff, das vai Leid zum plaudan keman!
 
hi leute, ich bin aus bayern und hab deshalb ein solches Forum eröffnet. und gibts hier ein paar aus Bayern? Wär toll wenn ihr euch mal melden könnet. Danke euch!

mlg carry *g*
 
Griaste piperfan-babsi, i bin a aus Bayern und find des Bayrische schreim a so cool. Woher genau kimst den? i aus niederbayern. mei stod hoist zwiesel. und deine? Kennst du zwiesel? is zwar ned groaß owa voi cool, find i jednfois.

mlg carry

ps. des Thema is echt supi, danke! *g*
 
Hm.. also da ich auch aus Bayern "kum" versteh' ich euch zwar aber find's irgendwie ziemlich lustig, wie das aussieht.
Redet ihr auch so?


LG;
MH
 
hehe mir gehts da ähnlich da ähnlich wie dir miss hellfire obwohl meine eltern doch en bissle bayrisch reden ^^
Irgenwie sprech ich nur bayrisch (halt so ein bissl) wenn ich drauf angesprochen werd is irgenwie sehr amüsant :p
 
i bin a aus bayern! Eigentlich bin ich aus bayern, aber ich rede meistens hochdeutsch, aber ich kann noch seeehr gut bayerisch schreiben, soll ich mal?

Ok:
I bin aus'm Gymmi und i hob voi vai Katzal und de san voi liab! Wo bleibtn da Tobi, der is doch a aus Bayern^^ naja auf jeden Fall find i bayerisch voi lustig und bei uns dahoam red a jeda bayerisch, da bin i dann a zwunga won bayerisch zum reden^^
mid meine freind schmatz i a gern bayerisch, aber in da schui red i meistns hodeitsch!

Also das war jetzt mal ein bisschen Vorgeschmack auf richtiges bayerisch!
 
Werbung:
Soi i enk wos sogn?
I red a voi gern im boarischn Dialekt, *g*
Obwoi i sagn muas das i net amoi aus Bayern kimm.
I denk vüa mi halt i kun redan wia i mog und i glab eh nit das es epan stört oda?
I hun den Boarischen Dialekt, vom Söllna Hans glernt wei i anfach alle sane liada kenn
*gg*
Also habe d Ehre
 
Zurück
Oben