• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli IV

AW: Schwiizer Kafichränzli IV

@lyn: mit dere andere gschicht hani gmeint das sie mir bim entferne vom jetzige mutermal alles versaut het, darum hetti au keis anders meh bi ihre entfertnt, und sicher nid das bim Tattoo...


ach du seisch es, das wätter isch herrlich <3 mir gaz au persönlich viel besser bi so wätter... weiss au nid, fülsch dich eifach guet!!!!

übrigens, abem fritig gani is fitness..kollegin und ich hend am sunntig es abo gmacht... gott ich freu mich sooo mega druf :D endlich mal wieder chli fit zwerde :))) nacher heisst, drümal ider wuche trainiere :) *froi froi froi*
 
Werbung:
AW: Schwiizer Kafichränzli IV

OMG! I han hüt grad d rechnig vum zahnaarzt kriagt... knapp 900 fr... i bin so am arsch im moment... sooo viel rechniga zum zahla... kriega fast krisa :(

@ cili nicee :D gohsch in as fitness studio? i gohn au sit am januar ins training aber net in as studio... isch so das trainerin vorna häsch wo irgendwas vorzeigt und ali machends no... isch so akli a mischig zwüscha allna kampfsport arta.. gfallt miar mega :D und vor allem findis cool dassi döt mit niemerem reda muass ^^ ina, trainiera, umzücha und haigo..
bin früahner au mol im fitnesstudio gsi aber isch irgendwie net so mis ding^^
 
AW: Schwiizer Kafichränzli IV

Lorena, lütisch ah obs uf rate chasch abzahle....zahnärzt sind mega tür, i han uf de UNI züri au 1500 zahlt gah für alles...
aber i bin au scho wieder pleite...praktisch ganze lohn isch scho weg., aber was will mer mache... zum glück giz bonus im april
 
AW: Schwiizer Kafichränzli IV

Hey Rena, du hesches jo no guet.. I ha grad e Rächnig becho vode Stüüre vom neue Wohnort vo 7100 Franke! I weiss ächt ned, wieni da zahle sell -.- I übernehme dini Rächnig und du mini, okay? Hehe :D

Ui Fitness Cili, cool. I has bis jetzt nie gschafft, da würkli dure z'zieh :D

Gönder ä ad Tattoo Convention in Vaduz da Weekend? I has gaaaaaaaaanz fescht vor :)
 
AW: Schwiizer Kafichränzli IV

ooh gott lyn die stüre!!!
ich liebs au.... huere dräck!! was die alles vo eim wänd..ich finds unerhört ;)
verlang doch eh stundig...?
Ich han agfange jede monet 300 franke fürd stüre izahle... demit de schock im dez/jan wenigstens es biz chliner isch... aber ja ider regel git mer ja gad sin 13te wieder ab!!

han nid mal gwüsst das eh convention isch... hehe vaduz isch für mich chli wit, und das wucheend isch ganz verplanet... aber wenni so nahdenke reizt es mi au gad mega =)
 
AW: Schwiizer Kafichränzli IV

Joooo d stüüra und d billad hani au no zum zahla und d billag -.-

neee wird leider nüt mir convention... sött das weekend scho an as konzert aber weiss net ob i go söll.. .schaffa am samstig und an kolleg vu miar isch im spital (bin ihn hüt da ganz tag am bsuecha gsi) und er kann am weekend wieder hai und evtl machemer was und jo... kaai ahnig luegi denn spontan ob i gohn oder net...
 
AW: Schwiizer Kafichränzli IV

Wa isch e stundig Cili?? Meinsch Teilzahlig? Jo weisch, i ha scho 3 Izahligsschii becho.. aber eine isch ä um die 2400 Franke.. Und bis September mueni alles zahlt ha.. Grad jetzt woni e neus Auto kauft han -.-
Scho? Da chame?? Gar ned gwüsst!


Und au di mueni froge Rena, wa meinsch mit billad? Hesch zwei Mol billag schriebe welle? ;)


Vilicht trifft me sich jo glich dete. I weiss ä noni öbi würkli gange, de Fründ muen ä no iverstande si.. .:gg:.
Und höt hani grad ein Tag frei igeh.. am 16.3 gangi uf Gänf an Autosaaaaaaaaaaalon :)
 
AW: Schwiizer Kafichränzli IV

jaaa mer chan all stüre immer stunde... :)) hehehe also wenni etze no was offe wär vom 2010 muestisch en richtige atrag mache, aber 2011 chani bi eus uf de statd hompegae eifach mini ahv nummere igeh und säge bis wennis wott stunde (die usem 2011 chammer nur bis maximal im November 2012 stunde) und ja scho gmacht^^ woni in fraui gwont han hani das au scho chöne mache, gad online sogar :)

was isch den mit dim kolleg passiert das er im spital isch?


ahhh hüt am morge trainig isch mega gsi, atränged aber mega. fühl mi mega guet!:) aber morn..läck bobbi ich wird muskelkater ha
 
AW: Schwiizer Kafichränzli IV

aaahhh joo han Billag gmeint... han mir nur blöd vertippt -.-

i sött au no mini rechniga zahla...

@cili er het irgendwas mitm maga... muass operiera lo in 1 monat und eigentlich hätter hüt könna hai go aber isch schlimmer worda und etz muesser übers weekend au bliiba und drum gohni am weekend au ufa ihn go bsuecha :D
 
AW: Schwiizer Kafichränzli IV

ihm gohts besser.. bin z ganza weekend bi ihm gsi und morn obig gohni au nomol verbiiö... min daddy isch hüt operiert worda am arm und denn gohni sie zwei morn go bsuecha... han gfunda sie söllend beidi ins gliicha zimmer denn muessi nur 1 bsuach go macha aber het leider net klappt...

leider könnds ihn no net operiera wils no entzündet isch und jo... isch a zimli komplizierti gschicht.. bin eifach froh wenn beidi wieder fit sind :D

händer as schöns weekend gha?
 
AW: Schwiizer Kafichränzli IV

Ou neiiiii :( I hoffe ä, dass beid bald wieder fit sind :(
Wa het din Daddy de gha? Arm broche?

Joa mis Weekend isch ganz guet gsi.. Tattoo Convention am Samschtig.. :) Hetti mir fascht sälber no eis gmacht .:gg:.
Und jetzt hani Zwangsferie -.-
 
AW: Schwiizer Kafichränzli IV

ooh lorena tuesch mer leid, gad zwei wo im spital sind... hoffe din daddy gaz wieder besser??

ja i han es easy weekend gah... doch ich glaube fitness isch nid so guet gsi, sitti am sunntig gsi biin bini gad chrank also ja vercheltet eifach..und gester bini wieder gsi und hüt no chränker^^ hehehe aber ich han ebe glich welle gah...
und wegem muskelkater:nachem erste tränining hani scho ziemli gah, aber au nid so wie ich denkt han, und eze eigentlich nüme so ;) leider

juuhuu ich gahne im summer uf porugal :D :D hemmer gad abgmacht... ich freu mi so, au wenns no fast 6 mönet gaht :D

@lyn isch es so cool gsi?? ach ich han au so lust uf es neus tatt :D :D muen gäld spare..
und wieso häsch zwangsferie?
 
AW: Schwiizer Kafichränzli IV

@ Lyn min daddy het da Ellboga agschlaga und denn hets da knocha abgsplittert und bim röntga hends no gseh das er arthrose het und das hends denn au grad usaputzt... am mäntig isch d op gsi und vorgester bini schnell uf bsuach gsi ihm gohts sowiit guat. wenn alles guat lauft kann er am fritig hai.

ooooh i wür au gern wieder as neus tattoo macha... bin aber im moment me am überlegga wegema neua piercing... will wieder 2 im buchnabel... hans mol gha aber hans leider müassa usane wils nia verheilt isch und jo... würs u gern wieder macha aber wenns wieder net richtig verheilt isch das zimli kacke -.-

@ cili jöö wia liab :D da kolleg het gester wieder könna hai und muass in 1 monat oder so go operiera lo... han gfunda sie hätten das au grad gliichzitig macha loh und ins gliicha zimmer tua und denn hätti 1 bsüachli müassa macha und net zwüscha da zimmer hin und her switcha ^^

oh armi cili! Guati besserig! I han am mäntig au plötzlich migräne und fieber kriagt... isch aber zum glück schnell wieder verbii... bin gester au wieder im fitness gsi... wiedermol an muskelkater wia nur öppis -.-
 
Werbung:
AW: Schwiizer Kafichränzli IV

mmm neues piercing.. ja probiersch mal öb es dasmal besser gaht und wenn nöd den lasch es für immwe ^^

jaa den drucket mer ime monet dim kolleg nomal alli dumme das es nomal guet verlauft... und din dad wünschi etze scho gueti besserig :)

jaa ich bin nur vercheltet zum glück, es isch nanig gang weg aber nid so schlim...bin etze extra nüme go trainiere, obwohls mi halt scho chli akakt dasi etze gad am afang nüme chan ah..

gasch demfal au is fitness? hehe ich han gad gmerkt dete wo ich gahne meldet sich jedesmal neui lüt ah....wend wohl all ihri bikino figur zrug ha :D

und was machet er am w-end so? ich schaffe tze chli vo di heime us... muen gäld verdiene für im april, den gangi mit mim mami und minere chline sis uf paris :))) und ja dete wotti ja scho chli shopping mache :D :D :D am abig gangi anes konzi mit de kollegin...irgendwie ihre kolleg spielt dete... mal luege wis wird, ich han irgendwie nid so sgfühl ich wirde die best musig ghöre :d :d:d:d
 
Zurück
Oben