A
Annie
Guest
UPDATE vom 02.02.02 :
Unter diesem Link findet ihr den Trailer zur Folge. Er schickt mir Gänsehaut über den Rücken. Der Text:
On the WB Thursday: He killed their sister.
He left them defenceless.
Phoebe: "He took Piper's power."
Now... They were born to fight.
Leo: "You still got a chance."
Paige: "So we're all just gonna die?"
Now has come their time for revenge!
Phoebe: "It's not over yet!"
Den Spruch konnte ich nicht raushören in all dem Lärm.
UPDATE ENDE
--------------
Ich glaube am 12. Februar erwartet die Amerikanische Fangemeinde eine Schocker-Folge!
Hier die Bilder und die Episodenbeschreibung:
4.13 "Charmed and Dangerous" - The Source breaks an age-old agreement between good and evil by stealing The Hollow, an ancient vapor which he uses to absorb first Piper's and then Paige's powers. Phoebe must allow Cole to help The Charmed Ones in spite of having had a premonition that involved Cole sacrificing his life to save her from evil. The sisters seemingly vanquish The Source, not realizing he has begun to take over Cole's body.
Ist das nicht spannend?
Ich freu mich schon auf die Folge!
Annie
Unter diesem Link findet ihr den Trailer zur Folge. Er schickt mir Gänsehaut über den Rücken. Der Text:
On the WB Thursday: He killed their sister.
He left them defenceless.
Phoebe: "He took Piper's power."
Now... They were born to fight.
Leo: "You still got a chance."
Paige: "So we're all just gonna die?"
Now has come their time for revenge!
Phoebe: "It's not over yet!"
Den Spruch konnte ich nicht raushören in all dem Lärm.
UPDATE ENDE
--------------
Ich glaube am 12. Februar erwartet die Amerikanische Fangemeinde eine Schocker-Folge!
Hier die Bilder und die Episodenbeschreibung:
4.13 "Charmed and Dangerous" - The Source breaks an age-old agreement between good and evil by stealing The Hollow, an ancient vapor which he uses to absorb first Piper's and then Paige's powers. Phoebe must allow Cole to help The Charmed Ones in spite of having had a premonition that involved Cole sacrificing his life to save her from evil. The sisters seemingly vanquish The Source, not realizing he has begun to take over Cole's body.
Ist das nicht spannend?
Ich freu mich schon auf die Folge!
Annie