• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Internat

• Ersteller Ersteller Pipy
  • Erstellt am Erstellt am
Werbung:
(wötsch würklich alles dureläse,dä häsch aber tagewiiiis überigens hani für dich aml ä biz gschriebe hoffentlich bischmer nöd bös,und wie sind ferie gsi?wän mer seisch wo als letzt da gsi bisch kan der ä zämeefassig schriebe!)

nee isch scho guet!! bin fangs bi dä sitä 236!!!!
dankä das mi mitgno häsch ä wäni ä chli umügflogä bin und immer im tor stan!!! *gggg*
mini feriä sind genial gsie!!!! mega schöns wätter im gägäsatz zu dir!!! händ ja diä letst wuchä nid immer guet gha, oder!! *g*

(cooles sprache habt ihr,ich kann dass leider nicht verstehen;):D)
::sie stollpert über einen ast,aufeinmal kommt der geist von ihrem freund::Freund::na,dass ist jetzt wohl dein ende
Liz::sie geht ein paar schritte nach hinten::

jana merkt das es liz schlecht geht und das sie in gefahr ist. nach ein paar ihren gedanken weiss sie auch schon wo sie ist!! sie rennt los!! dort angekommen probiert sie die zeit anzuhalten doch geisten sien dagegen immun!!!!! sie geht zu liz: alles ok bis jetzt?? wer ist das???

(luc: ich finde nick grausam!! (sein aussehen!!) aber ich lass mcih auf einen klein flirt ein!! dann annst du ihn wiederhaben!!! *g*
hat jemand was dagegen wenn ich eine neue kraft bekommen??? Matrealisieren??? also ploppen???))

(also das isch eifach nid würklich min typ!!!!!!! aber isch ja guet so!! dän hämmer weigstens niä problem mit dä männer!!!
und das mit dinärä chraft: wänd öpis dägägä häsch nimi halt ä anderi!!!)

Werbung:
Zurück
Oben